PD Mežica na facebook-u

POSTOJANKE/KOČA NA PIKOVEM

KOČA NA PIKOVEM (992 m)

KOČA JE TRENUTNO ZAPRTA !!!

OSNOVNI PODATKI:

Gorski predel: Karavanke

Oskrbnik:
IŠČEMO OSKRBNIKA/NAJEMNIKA !!!

Telefon koče:

E-pošta:

Facebook:

Odprtost koče: Koča je odprta vse dni v tednu, razen ob ponedeljkih.

Ležišča: 0

Zimska soba: Ni urejena!

Sedeži v jedilnici: 50

DOSTOPI:

• Peš iz Mežice; po markirani poti za Peco se vzpenjamo mimo kmetije Grauf do Šteng (1h10 min). Od tam nadaljujemo v levo po jugozahodnem pobočju Jesenikovega vrha (Kijev vrh), mimo domačije Pik do cerkvice Sv. Helene, ob kateri stoji koča (45 min).
  • Peš iz Mežice, mimo starega pokopališča in nekdanje spodnje postaje sedežnice ter naprej po levem kraku nekoč urejenega smučišča. Mimo domačije Jesenik ter po poti, ki je vrezana v južno pobočje Jesenikovega vrha navzgor do prevala, kjer se steza priključi poti s Šteng. Nadaljujemo enako kot prej, mimo domačije Pik do koče s cerkvico Sv. Helene. (1h 40 min).
  • Z avtom iz Mežice proti mejnemu prehodu Reht. Pri smerokazu za Peco zavijemo levo in nadaljujemo po makadamski cesti do Šteng. Od tod levo navzdol po makadamski cesti v Mitnek. V Mitneku spet zavijemo levo navzgor na cesto, ki v kratkem pripelje do koče.
  • Peš iz Mušenika, naselja pri Črni na Koroškem (1h 15min);
  • Peš iz Črne Na Koroškem skozi Pristavo proti Koprivni. Na razpotju, nekaj pred gostiščem Škrubi izberemo cesto za Podpeco. Cesta vodi ob Helenskem potoku skozi Podpeco do Mitneka. Tik preden se v Mitneku svet odpre, zavijemo desno navzgor po makadamski cesti, ki pripelje do koče (2 h)
  • Z avtom iz Mušenika, oziroma Črne na Koroškem podobno, kot je opisano za pešpot zgoraj.

RAZGLEDI:

S prav širnim razgledom se bližnja okolica koče ne ponaša. Zastirajo ga Pikov vrh (1149 m) na severu, drugod pa posamezna drevesa in robovi visokoraslih gozdov. Kljub vsemu pa se lahko skozi posamezne čistine ali skozi ponekod razredčene krošnje ozremo na posamezne delčke koroške krajine. Kakšen korak več, ki ga napravimo stran od koče v poljubne smeri, pa kljub vsemu lahko postreže z nekoliko bolj celovitimi pogledi.

Na vzhodni strani sega pogled od Uršlje gore prek Slemena do Smrekovca, spredaj je hribovit svet nad dolino Meže, lepo je vidna ozka dolina Jazbinskega potoka od Žerjava proti Uršlji gori in delček ozke doline ob Meži med Mušenikom in Žerjavom. Na južni strani vidimo Smrekovško pogorje z izrazitim skalnim vrhom Komen. Na zahodu se dviga mogočna Peca.

TURE IN IZLETI

Postojanka ima značaj samostojne izletniške točke. Osrednja zanimivost je cerkvica Sv. Helene, ki stoji tik ob koči. Koča lahko planincem služi tudi kot izhodišče ali prehodna postojanka za pot na Peco. V okolici je še nekaj drugih zanimivih ciljev: Jesenikov vrh (1199m; 1h), Gorna (1188m; 1h 30min), sončni Mitnek, ...